Szerző: vt135 | 2012/06/09

Átállás Peco vágányzatra 2.

Folytatom a beszámolóm az előző bejegyzésemben elkezdett Peco-átállásról. Mint említettem, a Wintrack 8 pályatervezőre való átszokás önmagában jelentős időt vett igénybe, de igencsak megérte a dolog. Sokkal könnyebben ment a tervezés, ráadásul a munkám eredményét megtekinthettem 3D-ben is (lásd később a képeket). Igaz, ehhez továbbra sem értek olyan szinten, hogy mindenféle díszt is rárakjak, de a célnak tökéletesen megfelel. Sokat köszönhettem a terepasztal fórum segítőkész és barátságos résztvevőinek, köszönöm nekik ezúttal is.

Lássuk, milyen előnyöket tudtam kovácsolni e korszerű síntípus felhasználásával:

– Szebb, R3-as (496mm-es sugarú) ívek kerülhettek a fővonal látható helyeire

– Az íves kitérőknek köszönhetően több hely maradt a vágányoknak

– A szebb íveknek köszönhetően a vágányutak sem annyira “szögletesek”, mint korábban, a Piko síntípusból adódó korlátozások miatt

– Sikerült a kisvárosi állomás vágányzatát 5-ről 6-ra növelni

– Átkerült a mozdonyszín a jobb alsó sarokból a bal sarokba

– Sikerült létesíteni egy hosszú tárolóvágányt az állomás jobb szélén

– “Hogy hogynem”, a terepasztal szélessége 3-ról 4 méterre nőtt… 😀

– Ide került egy iparterület lent és a kibővített bánya fent, illetve egy átmenő-kanyargó mellékvonali vágány

A szobába, ahol a terepasztal fel fog épülni, még pont belefér, igaz ennek áldozatul esett az utolsó, még bent álló szekrény és könyvespolc is. 🙂 (Sebaj, az asztal alatt rengeteg hely lesz.)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Kategória

%d blogger ezt kedveli: