Szerző: vt135 | 2010/08/17

Öröm és szomorúság vagon témában

A Modernisierungswagen-ek beszerzése mellett sikerült – igaz elég borsos áron – egy Städteexpress másodosztályú személyvagont is beszereznem. Erre azért volt szükség, mert a szerelvényem két első-, egy másodosztályú és egy étkezőkocsiból állt. Namármost, akármennyire is előkelő vonatok voltak a Städtexpress-ek (lásd még “NDK IC-je”), a két fajta osztály aránya mégis irreális lett volna ebben a felállásban. Az újabb másodosztályú vagon beszerzésével viszont immár megfelelő lett a szerelvény összeállítása (a feleslegessé vált első osztályú példány új gazdára talált).

További beszerzésként egy Doppelstockwagen középrészt (Mittelteil) is megvásároltam. Legalábbis azt hittem, hogy azt vettem….csak mikor pár hónap múlva kicsomagoltam, láttam, hogy egy sima, két végrészes típust adott el a figyelmetlen eladó az ebay-en (ugyanis a képen egyértelműen középrész volt, a licit is ilyen árszinten fejeződött be)! Ezzel remekül kitolt velem, hiszen így dupla áron vettem egy végrészes típust, amivel semmit nem tudtam csinálni, ellenben középrészem továbbra sem lett. Mivel a 45 nap eltelt, így már esélyem sem volt reklamálni. Persze azért írtam az eladónak, amely ráadásul egy bolt, de még csak válaszra sem méltattak… Újabb tanulság arra, hogy csak úgy szabad intézni az ebay-es vásárlásokat, hogy benne maradjunk a reklamációs határidőben. Egyébként tényleg figyelmetlenségről lehetett szó – még akkor is, ha utólag ennyire nem reagált a levelekre az eladó -, mert a háttérposzter, amit szintén tőle vettem, teljesen rendben volt. Erről képet egyelőre nem tudok mutatni, mert több darabból áll össze és több mint három méter széles, úgyhogy lehet, hogy csak már a kész terepasztal részeként kerül lefotózásra. 🙂


Hozzászólások

  1. […] találtam eladásra ilyen középrészt, ezért az ebay-en kutakodtam tovább. Nos, elsőre igen rondán megjártam, ám végül később mégiscsak sikerült egy kívánt egységet beszerezni – igaz, a képen […]


Hozzászólás

Kategóriák