Szerző: vt135 | 2009/09/21

Tervezzünk tájakat!

A kisvárosi állomásra viszonylag hamar A leendő város házai - mind az elhelyezkedésük, mind a számuk változni fogszert tettem (lásd: Moritzburg), magának a településnek a kialakítása – már egyáltalán elképzelés szintjén! – viszont nem ment ennyire gyorsan. Tekintve, hogy nem végeztem városépítészeti tanulmányokat, így elsősorban az interneten fellelhető vasútmodelles képekre hagyatkozom, bár időnként felmerül bennem, hogy keresek valakit, aki ilyen tanulmányokat végzett, és kikérem a véleményét. Abban mindenesetre biztos vagyok, hogy a kisváros épületeinek az elhelyezése, a járdák, utak végleges kialakítása csak egy nagyon alapos, és körültekintő kutatás után fog bekövetkezni.

Alapkoncepció szerint a település egy A leírtak, magyarázatokkal kiegészítvevölgyben fekszik. Ennek az a haszna, hogy az épületek nem takarják el a háttérben futó vonatokat, valamint azáltal, hogy a házak teteje nincs egy magasságban a “hegyen” futó vágányokkal, kicsit látványosabbá válik az emelkedő. Nem beszélve a viaduktról! A viadukt egyébként egy, a hegyből kibuggyanó patak vájta völgyet ível át, a patak pedig szépen átcsordogál a városon. (No, nem valódi vízzel, de ettől függetlenül már előre félek a víz kialakításától, mert tudom, hogy ez a terepasztalkészítés legnehezebb eleme.) Arra külön büszke vagyok, hogy leendő terepasztalom földrajzi viszonyai egész logikusak, ezáltal reálisak lesznek!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Kategória

%d blogger ezt kedveli: