Szerző: vt135 | 2009/07/06

Nemzetközi gördülőállomány csere

A gondolatot tett követte, így szép sorjában eladogattam a keletnémet államvasutak közé nem illő egyéb vagonokat, mozdonyokat, illetve megszabadultam a Junior (gyerekjáték) kategóriájú gördülőállományomtól MÁV postakocsi - szép példány, de ő sem illett a DR profilbais. Ezek széles spektrumot öleltek fel: elcseréltem – sejthetően áron alul, dehát ez is a tanulópénz része volt – egy alig hiányos MÁV, 4 tengelyes postakocsit, illetve eladtam egy Lima V 80-as dízelmozdonyt. Ez utóbbi negatív szenzációnak számított, hiszen gyakorlatilag ugyanannyiért tudtam eladni, mint amennyiért vettem tizenegynéhány éve (a forint értékénének változása miatt ugyebár kicsit más összegért kellett volna elkelnie…).

Igazán egzotikus Román (CFR) gyorsvonati kocsieladásnak számított egy CFR, román, 4 tengelyes személykocsim, amely kialakítása, khmm., nem volt túl részletes, ráadásul még sérülésekkel is rendelkezett. Szerencsére azonban így is megtalálta új tulajdonosát. Ahogy az a PIKO BR 130-as Ludmilla kaszni is, amely szegény, két oldalt át lett fúrva. Hogy ki, és miért követte el vele ezt a kegyetlen tettet? Még a bátyám, aki eme “professzionális” módon oldotta meg, hogy a Ludmilla homokolónak álcázott fém súlya ne essen ki… 🙂

Legjobban mégis annak a 2 tengelyes Interfrigo tehervagonnak az eladása
fájt, amely hibátlanul vészelte át gyermekkorom vasútüzemét, azonban SNCF felségjele miatt nem illett a készletbe. (Fájdalmam csak akkor oldódott, mikor sikerült szert tennem egy DR felségjelű példányra.)

Reklámok

Responses

  1. Szia!

    Tegyél fel légyszi’ sok-sok fényképet a járműállományodról, vmint az ezekből összeállított vonatokról, de a pályáról ill. a jelzőkről is, főleg, ha azok a régi PIKO katalógusokban fellelhetőek közül kerültek ki!
    Én MÁV-HO -ban “utazom”, de helyhiány miatt a gyűjteményem egyelőre fiókokban áll.
    Régi PIKO-DR iránti vágyamat tehát mások terepasztaláról ill. modelleiről készült képek nézegetésével szeretném csillapítani (vagy inkább fokozni?)!

    U.i: A teherkocsiparkba azért ‘beleférhetnek’ nem NDK-s kocsik is, vagy szerinted nem..?

    Üdv: smnks

    • Szia! Fogok felrakni! Csak még nem tartok ott a beszámolókban, és nem szeretném lelőni a “poént”. 🙂 Lesznek képek a gördülőállományról, és az asztalról is (bár egyelőre még csak “asztal”, azaz nem végleges változat – de azért már így is igen látványos. )
      Hmm, én kemény határozott, elvekkel élő ember vagyok, így csak DR-es vagon lesz. Bár már az sem, mert annyi van, hogy nem kell több – nem szeretnék túlzsúfolt pályát (akármennyire is csábítgat néha egy-egy szemrevaló vagon 🙂 )
      Üdv, VT 135


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Kategória

%d blogger ezt kedveli: